کنگره آمریکا به دنبال امضای توافقنامه با ایران
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 207
بازدید کل : 60396
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




در حالی که در روز های اخیر موضوع نامه یا پیام اوباما به ایران در رسانه های داخلی و بین المللی در صدر اخبار قرار گرفته است ، اخبار منتشره حکایت از این دارد که کنگره آمریکا پیش از  این و از حدود یک سال گذشته به دنبال کانالی برای ایجاد ارتباط با ایران بوده است .
 
به گزارش «تابناک» ، کنگره آمریکا سال گذشته به پنتاگون دستور داده است تا مطالعات و ارزیابی های خود درباره ایجاد یک توافق نامه دریایی با ایران را به کنگره اعلام کنند .

سایت خبری «کانزاس» ، در همین ارتباط نوشته است که متعاقب دستور سال گذشته کنگره از پنتاگون ، ارزیابی های ایجاد این توافق نامه دریایی صورت گرفته است و انتظار می رود این ارزیابی های در یک یا دو هفته آینده به اطلاع کنگره برسد .

در صورت انتشار این ارزیابی پنتاگون در روز های آینده و همزمانی انتشار آن با نامه یا پیام اوباما به ایران ، یقینا معانی خاصی از این همزمانی ها برداشت خواهد شد.

در سپتامبر گذشته هم وال استریت ژورنال گزارش داده بود که مقامات آمریکایی خواستار ایجاد یک خط ارتباطی اضطراری بین سران ایران و آمریکا برای جلو گیری و ممانعت از ایجاد درگیری بین نیروهای دو کشور در خلیج فارس شده بودند . موضوعی که در  دولت جرج بوش پسر مطرح شد ، هر چندکه مقامات نظامی وقت آمریکا این موضوع را انکار می کنند.

صحبت ها و مواضع آمریکا در قبال مذاکره و یا ایجاد رابطه  با ایران ، عموما در سطح رسانه ها و ژست سیاسی مطرح است . در واقع نقطه آغاز یک ارتباط با اعمال فشار و تحریم های همه جانبه عملیاتی نخواهد شد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : Hadi